Füzesabony Város honlapja

Kormányablakok rendkívüli nyitvatartása az Európai Parlamenti választások időpontjában Nyomtatás E-mail
2019 EP választás - tájékoztatók
2019. május 17. péntek, 14:04
Az Európai Parlamenti választásokon a szavazóhelyiségben 2019. május 26. napján az a választópolgár szavazhat, aki a névjegyzékben szerepel és személyazonosságát, valamint lakcímét vagy személyi azonosítóját igazolja.

A választópolgár személyazonosságának igazolására alkalmas érvényes okmányok:
- személyazonosító igazolvány,
- ideiglenes személyazonosító igazolvány,
- útlevél,
- kártya formátumú vezetői engedély.

A választópolgár lakcímét vagy személyi azonosítóját igazolhatja:
- a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal (lakcímigazolvánnyal),
- régi, az adatokat tartalmazó könyv formátumú személyazonosító igazolvánnyal,
- lakcím bejelentéséről szóló átvételi elismervénnyel (lakcímjelentő lap része).

Nem szavazhatnak azok a választópolgárok, akik nem rendelkeznek érvényes okmányokkal, őket a szavazatszámláló bizottság köteles visszautasítani. (A lakcímigazolványnak nincs érvényességi időkorlátja, de előfordulhat, hogy az igazolványon feltüntetett tartózkodási hely ismételt bejelentés hiányában 5 év elteltével megszűnt, ez azonban nem érinti a hatósági igazolvány és a bejegyzett lakóhely érvényességét.)


Annak érdekében, hogy a választópolgárok választójogának gyakorlása biztosított legyen, a Heves Megyei Kormányhivatal kormányablakai Bélapátfalván, Egerben, Füzesabonyban, Gyöngyösön (Eszperantó u. 6. szám alatt), Hatvanban, Hevesen, Lőrinciben és Pétervásárán rendkívüli nyitvatartási idővel fogadják az ügyfeleket:
2019. május 25. (szombat) 08.00 órától 14.00 óráig
2019. május 26. (vasárnap) 06.00 órától 19.00 óráig

A rendkívüli nyitvatartási időben a kormányablak a szavazáshoz szükséges okmányokkal kapcsolatban - a jogszabályi feltételek fennállása esetén - az alábbi ügyintézést biztosítja a választópolgárok részére:

1. Helyben kiállítható okmányok (az eljárás évente egy alkalommal illetékmentes):
- lakcímigazolvány pótlása, cseréje,
- ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítása (ha nem rendelkezik érvényes, személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvánnyal), és egyidejűleg az állandó személyazonosító igazolvány kiállításának kezdeményezése.

2. Elkészült okmányok átvétele (az eljárás illetékmentes)
- a kormányablakba kiszállított, korábban igényelt állandó személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély átvétele.
 

Hírdetés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Pályázatok


I. Legyen TÁNC!!! Fesztivál


KEOP-5.7.0/15-2015-0284
Teleki Blanka Általános Iskola
épületének korszerűsítése

EFOP-3.9.2-16-2017-00012
Építs jövőt! Új esély program
Füzesabony és térsége

EFOP-1.2.11-16-2017-00048
Életpálya ösztönzés Füzesabonyban

EFOP 1.5.3-16-2017-00051
Építsünk együtt jövőt!
Közösségerősítés
Füzesabony térségében

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01067
Füzesabony Városi Önkormányzat
ASP központhoz való csatlakozása

EFOP-4.1.7-16-2017-00142
Új Tér Új Távlatok Új Művelődés

VP6-7.2.1-7.4.1.2-1
Közös gépbeszerzés
Füzesabony-Szihalom-Dormánd
településekre

TOP-2.1.2-15-HE1-2016-00006
Füzesabony, a zöld város -
belvárosi területek rehabilitációja

TOP-5.2.1-16-HE1-2017-00001
"Lépj egyet előre!"
Szociális célú városrehabilitációs programok

TOP-3.1.1-15-HE1-2016-00003
Füzesabony - Szihalom között kerékpáros infrastruktúra építése

TOP-1.1.1-15-HE1-2016-00003
Füzesabonyi Ipari Park fejlesztése

Oldalunk sütiket ("cookies") használ a felhasználói élmény javítása céljából. Egyes sütik alkalmazásához szükségünk van az Ön hozzájárulására. További információ a sütik használatáról az Adatkezelési tájékoztató oldalon.

Hozzájárulok a sütik használatához.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk