A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
Füzesabonyi Városüzemeltetési Kft. |
|
Székhely: | 3390 Füzesabony, Mátyás Király út 29. |
Telefonszám: | 36/542-238 |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Mátyás Király út 29. |
E-mail: | |
Tulajdoni hányad: | 100% |
2009. évi CXXII. törvény 2.§ (1) bek. alapján közzéteendő adatok | |
a) Gombos Imre Mihályné b) megbízott ügyvezető igazgató d) megbízási jogviszony da) megbízási díj bruttó 400.000 Ft/hó db) a megbízási díjon felüli egyéb járandóság: nincs dc) jogviszony megszűnése esetén járó pénzbeli juttatás nincs d) felügyelő bizottsági tagok: Bácsics Csaba, Krasznai Géza, Somogyi Imre György da) megbízási díj nincs db) megbízási díjon felüli járandóság nincs dc) jogviszony megszűnése esetén járó pénzbeli juttatás nincs |
Városi Televíziózást Segítő Nonprofit Kft. |
|
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 50. |
Telefonszám: | 36/542-177 |
E-mail: | |
Honlap: | www.fuzesabonytv.hu |
Tulajdoni hányad: | 100% |
2009. évi CXXII. törvény 2.§ (1) bek. alapján közzéteendő adatok | |
a) Horváth Péter b) ügyvezető igazgató ca) munkabér 310.000,- Ft, egyéb díjazás nincs cb) határozott idejű munkaszerződés: 2019.12.19-2024.12.19. Felmondási idő és végkielégítés a Munka Törvénykönyve szerint. d) felügyelő bizottsági tagok: Csesznok Róbert Sándor, Fülöpné Bata Mónika, Szamosi József Miklós da) megbízási díj nincs db) megbízási díjon felüli járandóság nincs dc) jogviszony megszűnése esetén járó pénzbeli juttatás nincs |
Füzesabonyi Média Nonprofit Kft. |
|
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 50. |
Telefonszám: | - |
E-mail: | |
Honlap: | - |
Tulajdoni hányad: | 100% |
2009. évi CXXII. törvény 2.§ (1) bek. alapján közzéteendő adatok | |
a) név: Molnárné Simon Edit |
Előző állapot:
- 2015.04.10.
- 2018.04.18.
- 2018.04.19.
A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv
Füzesabonyi Hétszínvirág Óvoda és Bölcsőde | |
Hivatalos név: | Füzesabonyi Hétszínvirág Óvoda és Bölcsőde |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Honvéd út 21. |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Honvéd út 21. |
Telefonszám: | 36/542-309 – óvoda | 36/542-310 - bölcsőde |
Füzesabonyi Városi Könyvtár | |
Hivatalos név: | Füzesabonyi Városi Könyvtár |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 52. |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 52. |
Telefonszám: | 36/341-928 |
Füzesabonyi Közösségi Ház | |
Hivatalos név: | Füzesabonyi Közösségi Ház |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 50. |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 50. |
Egészségügyi Központ | |
Hivatalos név: |
Egészségügyi Központ |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 36-40. |
Postacím: |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 36-40. |
Telefonszám: | 36/542-700 ( központ ) |
Füzesabony-Dormánd Köznevelési Intézményfenntartó Mikrotársulás | |
Hivatalos név: | Füzesabony-Dormánd Köznevelési Intézményfenntartó Mikrotársulás |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Fenntartott intézmények: | |
Füzesabonyi Pöttömke Óvoda és Bölcsőde 3390 Füzesabony, Rákóczi Ferenc út 14. 36/341-023 – óvoda | 36/341-449 - bölcsőde Dormándi Óvoda 3374 Dormánd, Dózsa Gy. út 78. |
Füzesabony-Szihalom Szociális, Család- és Gyermekjóléti Intézményfenntartó Társulás | |
Hivatalos név: | Füzesabony-Szihalom Szociális, Család- és Gyermekjóléti Intézményfenntartó Társulás |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Fenntartott intézmények: | |
Füzesabony-Szihalom Szociális, Család- és Gyermekjóléti Központ 3390 Füzesabony, Ifjúság út 17. 36/341-128 |
Lapok
PATENT - Füzesabony Város és Térségének Lapja | |
A lap címe: | PATENT |
Tárgyköre: | Besenyőtelek, Dormánd, Egerfarmos, Füzesabony, Mezőszemere, Mezőtárkány, Szihalom időszaki lapja |
Azonosító: | ISSN 2415-9921 |
A kiadvány ára: | ingyenes |
Hozzáférés módja: | Megjelenik 2 havonta 6.000-10.000 példányban. nyomtatott változata helyi terjesztésű elektronikus változata letölthető: Dokumentumtár - PATENT |
Szerkesztőség | |
Felelős szerkesztők: | Antal Annamária Sipos Attila |
Szerkesztőség címe: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 50. |
E-mail: | |
Kiadó | |
Kiadó neve: | Füzesabonyi Média Nonprofit Kft. Molnárné Simon Edit, ügyvezető |
Kiadó címe: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 50. |
Előző állapotok:
- 2015.04.10.
- 2010.10.25.
Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
Heves Vármegyei Kormányhivatal | |
Székhely: | 3300 Eger, Kossuth Lajos út 9. |
Telefonszám: | 36/521-500 |
Faxszám: | 36/521-525 |
Postacím: | 3301 Eger, Pf.: 216 |
E-mail: | |
Honlap: | www.kormanyhivatal.hu/hu/heves |
- 2011.01.03.
- 2010.10.25.
A szerv által alapított közalapítványok
„GÉNIUSZ” Ifjúsági Alapítvány | |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Az alapítvány kezelésére 5 tagú kuratórium jogosult: | |
Elnök: | Nagy István |
Tagok: | Kutasiné Karanyicz Katalin Kovács Ágnes Valyon István Sipos Attila |
Szervezeti struktúra
A Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése
A Hivatal szervezetének vezetője a jegyző.A Hivatal a szükséges munkamegosztás céljából az alábbi szervezeti egységekre tagozódik
Szervezési és Humán Iroda, amelyet az aljegyző vezet.
Az iroda az alábbiak szerint tagozódik:
- Szervezési Csoport
- Szociális Csoport
Vezető: Dr. Bán János aljegyző
Jogi és Igazgatási Iroda
Az iroda az alábbiak szerint tagozódik:
- Jogi és Igazgatási Csoport
- Városfejlesztési Csoport
- Közterület felügyelet
Vezető: Schmetzné dr. Balogh Szilvia irodavezető
Gazdálkodási Iroda /egyben gazdasági szervezet/
Az iroda az alábbiak szerint tagozódik:
- Költségvetés, Ellátási és Könyvelési Csoport
- Adócsoport
Vezető: Gombos Rita irodavezető
A Hivatal feladatai
- A polgármester tevékenységével kapcsolatban:
- Döntésre előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó államigazgatási és önkormányzati hatósági ügyeket, közreműködik azok végrehajtásában.
- A polgármester irányításával részt vesz - honvédelmi, polgári védelmi, katasztrófa-elhárítási ügyekben - az országos államigazgatási feladatok végrehajtásában.
- szakmailag előkészíti az önkormányzati rendeleteket, a testületi előterjesztéseket, a határozati javaslatokat, biztosítja ezek törvényességét,
- szervezi az önkormányzat rendeleteinek és határozatainak végrehajtását, elvégezi a végrehajtás ellenőrzését,
- ellátja a Képviselő-testület működésével kapcsolatos egyéb ügyviteli, adminisztrációs feladatokat,
- nyilvántartja a Képviselő-testület döntéseit
- biztosítja a feladat jellegének megfelelően a bizottságok működéséhez szükséges szervezési, leírási és ügyviteli feltételeket, gondoskodik a bizottsági előterjesztések, jelentések, beszámolók, anyagok szakmai előkészítéséről
- a bizottságokhoz érkező kérelmeket, javaslatokat - igény szerint - szakmailag véleményezi, tájékoztatást nyújt a megvalósítás lehetőségeiről
- biztosítja a bizottságok döntéseinek a végrehajtását
- elősegíti a képviselők jogainak gyakorlását
- közreműködik a képviselő-testületi tagok tájékoztatásának megszervezésében
- előkészíti a döntéseket, szervezi azok végrehajtását
- segíti a tisztségviselőket a testületi munkával kapcsolatos tevékenységben.
- döntésre előkészíti a jegyző hatáskörébe utalt ügyeket, közreműködik azok végrehajtásában.
- A Hivatal ügyintézője ellátja törvényben, vagy kormányrendeletben számára kivételesen megállapított hatásköröket.
- Ellátja az önkormányzat intézményeivel kapcsolatos feladatokat, szakmai segítő tevékenységet folytat.
- Közreműködik más közigazgatási, illetve helyi önkormányzati hivatali szervekkel való kapcsolattartásban.
A belső szervezeti egységek feladatkörei
Szervezési és Humán Iroda feladatai:- Ellátja a jogszabályok által előírt oktatásügyi, közművelődési, tömeg- és versenysporttal kapcsolatos önkormányzati feladatok előkészítését, szervezését, a gyermektámogatási feladatokat,
- a jogszabályok által előírt szociális feladatokat,
- az esélyegyenlőségi feladatokat,
- a Képviselő-testület, Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság, Egészségügyi, Szociális, Kulturális és Sport Bizottság munkájának előkészítését, szervezését, felelős a döntések formába öntéséért és kihirdetéséért,
- a választással, népszavazással, népi kezdeményezéssel kapcsolatos feladatokat,
- az ügyfélszolgálati feladatokat,
- anyakönyvi, hagyatéki ügyintézéssel, talált tárgyakkal kapcsolatos feladatokat,
- közbiztonsági referensi feladatokat,
- az önkormányzati rendeletalkotás előkészítését a szakirodákkal.
Jogi és Igazgatási Iroda feladatai:
- Ellátja a lakásügyi, működési, telepengedélyezési, birtokvédelmi feladatokat,
- a személyzeti feladatokat,
- ügyfélszolgálati feladatokat,
- az informatikai rendszer működtetését, informatikai biztonság biztosítását
- a Hivatal iktatási rendszerének kezelését, valamint az irattározási és selejtezési feladatokat,
- az önkormányzati rendeletalkotás előkészítését a szakirodákkal,
- az önkormányzat, mint ajánlatkérő által indított közbeszerzési eljárásokban, azok elbírálásában való részvételt, ezzel kapcsolatos koordinációs feladatokat,
- az önkormányzat által kiírt értékesítési eljárásban (nyílt licites vagy zárt borítékos eljárás) való részvételt, ezzel kapcsolatos koordinációs feladatokat,
- a közterület-foglalási és használati feladatokat,
- az útépítési, útfelügyeleti, közlekedési, vízvédelmi, tűzvédelmi, környezetvédelmi, földügyi feladatokat,
- az önkormányzati törzsvagyon működésével és igazgatásával kapcsolatos feladatokat /önkormányzati ingatlanfejlesztés, ingatlanhasznosítás, értékesítés, gyarapítás/,
- az Európai Uniós, hazai és egyéb pályázatok elkészítésében, végrehajtásában való közreműködést
- a közterület felügyelet működésével kapcsolatos feladatokat.
Gazdálkodási Iroda feladatai:
- Ellátja az önkormányzat költségvetési, gazdálkodási feladatait,
- a költségvetési tervezést, elemzést, koordinációt,
- a gazdasági információs rendszer kiépítését, működtetését, beszámolását,
- a gazdálkodás számvitelei hátterének biztosítását,
- a belső és külső ellenőrzést /revízió/, kapcsolattartást a független belsőellenőrzési feladatok ellátásával,
- pénzügyi szempontból történő véleményezését az önkormányzati vállalkozásoknak,
- az adóügyi feladatokat,
- az önkormányzat vagyongazdálkodásával kapcsolatos feladatokat,
- a belső technikai feladatokat,
- a bérekkel kapcsolatos feladatokat,
- a szervezet működésével kapcsolatos ellátási feladatokat,
- a részben önálló és önállóan gazdálkodó intézmények és a hivatal közötti rendszeres kapcsolattartást, amelynek a formája intézményvezetői értekezlet,
- az intézmények gazdálkodási hátterének biztosítását,
- az Egészségügyi Központ, mint részben önállóan gazdálkodó költségvetési szerv gazdálkodási feladatait,
- belső kontroll rendszer kezelését, működtetését,
- az Európai Uniós és egyéb pályázatok előkészítésében, végrehajtásában való közreműködést,
- a nemzetiségi önkormányzat gazdálkodásának végrehajtásával kapcsolatos feladatokat,
- a Füzesabony-Szihalom Szociális, Család- és Gyermekjóléti Intézményfenntartó Társulás gazdálkodási és ügyviteli feladatait, valamint a Füzesabony-Szihalom Szociális, Család- és Gyermekjóléti Központ gazdálkodásával kapcsolatos feladatokat,
- a Füzesabony-Dormánd Köznevelési Intézményfenntartó Mikrotársulás gazdálkodási és ügyviteli feladatait.
- a gazdasági szervezettel nem rendelkező intézmények gazdálkodási feladatait,
- a gyermekétkeztetés és a szociális étkeztetés díjainak beszedését, díjhátralék behajtását.
Önálló, irodai szervezetbe nem tagolt feladatok
Főépítész:- Ellátja Füzesabony Város Önkormányzata vonatkozásában a településfejlesztéssel és rendezéssel kapcsolatos feladatokat, ezek előkészítésében, végrehajtásában szakmailag közreműködik, illetve koordinálja azokat.
- Ellátja a főépítészi szakvéleményezéssel kapcsolatos feladatokat. Ezen belül az érintett témában helyszínvizsgálatot végez, iratokat, dokumentumokat vizsgálja és ezek alapján alakítja ki szakvéleményét, amely rajzos és/vagy szöveges részből áll.
- Beszámolási kötelezettséggel tartozik: jegyző, polgármester irányába.
Független belső ellenőr:
- A független belső ellenőrzési feladatokat külső szakember megbízása útján látja. A folyamatokba épített ellenőrzések a munkaköri leírásokban rögzített módon történnek.
A szerv vezetői
Önkormányzat vezetői
Füzesabony Város Önkormányzatának Képviselő-testülete: 9 főNév | Beosztás |
Nagy Csaba |
polgármester |
Molnár Richárd | alpolgármester |
Gál Ilona | |
Dr. Gondos István |
Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság elnök |
Kovácsné Szűcs Noémi |
Oktatási, Kulturális és Sport Bizottság elnök |
Ragó Attila | Városfejlesztési és Környezetvédelmi Bizottság elnök |
Sipos Attila | kulturális tanácsnok |
Valyon István | |
Veres Péter | Egészségügyi és Szociális Bizottság elnök |
A képviselő-testület tagjainak hivatali elérhetősége |
|
Postacím: |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Telefonszám: |
36/542-500 |
Faxszám: |
36/341-013 |
E-mail: |
Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal vezetői
Hidvéginé Dr. Szigetvári Erika - jegyző |
|
Postacím: |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Telefonszám: |
36/542-502 |
Faxszám: |
36/341-752 |
E-mail: |
Dr. Bán János - aljegyző |
|
Postacím: |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Telefonszám: |
36/542-502 |
Faxszám: |
36/341-752 |
E-mail: |
Gombos Rita - gazdálkodási irodavezető |
|
Postacím: |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Telefonszám: |
36/542-521 |
Faxszám: |
36/341-752 |
E-mail: |
Schmetzné dr. Balogh Szilvia - jogi és igazgatási irodavezető |
|
Postacím: |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Telefonszám: |
36/542-510 |
Faxszám: |
36/341-752 |
E-mail: |
Elérhetőségi adatok
Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal | |
Székhely: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
Postacím: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. / Pf. 69. |
Telefonszám: | 36/542-500 |
Faxszám: | 36/341-752 |
E-mail: | |
Honlap: | www.fuzesabony.hu |
Polgármesteri fogadóóra | |
Időpont: |
előzetes bejelentkezés alapján (36/542-512) |
Helyszín: |
Hivatal - 1. emelet 101 |
Jegyzői fogadóóra | |
Időpont: |
ügyfélfogadási időben |
Helyszín: | Hivatal - 1. emelet 106 |
Főépítész - időpont előzetes bejelentkezés alapján | |
Telefonszám: | 70/330-4598 |
E-mail: | |
Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal - ADÓCSOPORT |
|
Cím: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. földszint |
Telefonszám: | 36/542-507, 36/542-508 - ügyfélfogadási időben |
Faxszám: |
36/341-752 |
E-mail: | |
Ügyfélfogadás – ( Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal ) | |
Hétfő | 08:00 – 12:00, 13:00 - 16:00 |
Kedd | 13:00 – 16:00 |
Szerda | 08:00 – 12:00, 13:00 - 16:00 |
Csütörtök | 13:00 – 16:00 |
Péntek | 08:00 – 12:00 |
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
Hirdetmények
2024
Közzététel kezdete | Közzététel vége | Közzétételt kérő | Ügyszám | hirdetmény elérhetősége |
2024.01.26. | 2024.02.10. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/485/2022/22-II. | hirdetmény |
2024.02.21. | 2024.03.07. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/37/2024/6. | hirdetmény |
2024.02.26. | 2024.03.12. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/379/2022/49. | hirdetmény |
2024.03.02. | 2024.03.16. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/353/2023/13. | hirdetmény |
2024.03.11. | 2024.03.26. | Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal | BO/31/00429-11/2024 | hirdetmény |
2024.04.06. | 2024.04.20. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/402/2023/16. | hirdetmény |
2024.04.17. | 2024.05.02. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/70/2024/6. | hirdetmény |
2024.04.23. | 2024.05.08. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/11/2024/8. | hirdetmény |
2024.04.25. | 2024.05.10. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/15/2024/6-II. | hirdetmény |
2024.05.09. | 2024.05.23. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/119/2024/5. | hirdetmény |
2024.05.28. | 2024.06.11. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/207/2023/30. | hirdetmény |
2024.06.06. | 2024.06.20. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/402/2023/20. | hirdetmény |
2024.06.25. | 2024.07.09. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/471/2023/10. | hirdetmény |
2024.07.03. | 2024.07.17. | Molnárné Dr. Jánvári Ildikó Közjegyzői Irodája | 34022/N/485/2023/48. | hirdetmény |
2024.07.13. | 2024.07.27. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/184/2024/4. | hirdetmény |
2024.07.16. | 2024.07.30. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/195/2024/6. | hirdetmény |
2024.07.25. | 2024.08.08. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/151/2024/4. | hirdetmény |
2024.08.10. | 2024.08.24. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/232/2024/3. | hirdetmény |
2024.08.23. | 2024.09.06. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/171/2024/14. | hirdetmény |
2024.09.28. | 2024.10.13. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/281/2024/3. | hirdetmény |
2024.10.04. | 2024.10.19. | Dr. Csernák András Közjegyzői Irodája | 33013/N/353/2023/36. | hirdetmény |
Közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatások
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend hatályos és teljes szövege
- 2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
- 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól
- 1991. évi XX. törvény a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről
- 2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
- 2003. évi XCII. törvény az adózás rendjéről
- 1990. évi C. törvény a helyi adókról
- 1991. évi LXXXII. törvény a gépjárműadóról
- 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
- Füzesabony Város Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2014. (XI.10.) önkormányzati rendelete SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI SZABÁLYZATÁRÓL
(2.sz.függeléke: Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal SZMSZ) - Füzesabonyi Közös Önkormányzati Hivatal ETIKAI KÓDEX 2019.07.01-től (letölthető a mellékleteknél)
Füzesabony Város Önkormányzatának önként vállalt feladatai
Az önkormányzat önként vállalt feladatai során gondoskodik:
- a járóbeteg-szakellátást nyújtó egészségügyi intézmény működtetéséről, fenntartásáról,
- középiskola, általános iskola működtetéséről,
- alapfokú művészeti iskola működtetéséről (zeneiskola, alapfokú táncoktatás),
- bölcsőde működtetéséről, fenntartásáról,
- versenysport támogatásáról,
- civil szerveződések, szervezetek támogatásáról,
- városi televíziózást segítő szervezet támogatásáról,
- vállalkozás élénkítő környezet biztosításáról,
- felsőoktatásban tanuló tehetséges fiatalok támogatásáról,
- buszüzemeltetésről,
- üdültetésről,
- munkahelyi étkeztetésről,
- sportintézmény működtetéséről
Előző állapot: 2015.04.14.